  • Data: 2009-08-09 13:57:33
    Temat: Re: Kolastyna - sytuacja techniczna
    Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    macieks pisze:

    > Poczytaj grupy inżynierów od mostów, piekarzy od chleba i ogrodników/
    > sadowników od borówki amerykańskiej. Jak się nie zna tematu, to ci
    > ludzie też są z innego wymiaru :)

    No tak tylko ze wiesz wiekszosc zjawisk mozna w pewnien sposob
    przewidziec i zdefiniowac w pewien sposob, i oczywiscie pozniej
    analizowac ale analiza opiera sie na ogolnie znanych zjawiskach popytu i
    podazy a wybacz co ma np wstega jakiegos tam Bollingera na cene
    truskawek ? No tak truskawek a mialo byc akcji kolastyny .

    Tak sie zastanawiam czy wy jestescie faktycznie taka banda idiotow czy
    tylko udajecie i wiezycie w te wszystkie analityczne kretynstwa ?

    Cena wzrasta nie dlatego ze wskazuje tak wtega Pierdolinskiego tylko
    dlatego ze popyt wzrasta, a jak popyta maleje to cena spada.