  • Data: 2010-06-27 22:04:48
    Temat: Re: Kolejna gafa Bronka
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Delfino Delphis pisze:

    > Hmm no piszą, że jest żołnierzem honorowym. W sumie nie wiem jak to
    > interpretować. A w ogóle to NTG.

    > Mit, że Bronek czerpie swą wiedzę z Wikipedii umarł.

    Echh.. wyborcy PO, mają jednak problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego:

    "Jest honorowym członkiem 5. i 10. Special Forces Group (Grupy Sił
    Specjalnych Armii USA) "Zielonych Beretów" armii Stanów Zjednoczonych,
    jako żołnierz wszechstronnie przeszkolony także w tych oddziałach"

    Honorowe członkostwo dot. armii USA, a nie polskiej!

    J.