    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kolejna gafa Bronka
    Date: Mon, 28 Jun 2010 10:15:33 +0200

    Dieter wrote:

    > Komorowski to naprawde slaby kandydat. Wszyscy glosujacy na niego, nie
    > glosujea tak naprawde za nim ale zeby dowalic PISowi i taka jest prawda.
    >
    > D.
    Czyli wniosek jest taki, że Komorowski jest słaby, a Kaczyński beznadziejny.
    Masz rację. Ja tak to oceniam. Mam do wyboru dwóch. I choć bym chciał, nie
    mogę głosować na Ciebie, choć jesteś idealny. Na wszystkie sytuacje masz
    właściwą receptę. Wiesz co zrobić by fundusz akcji małych spółek zarabiał na
    spadkach. Wiesz jak zginęli ludzie pod Smoleńskiem i najważniejsze wiesz
    dlaczego. Nie kłamiesz i zadbałbyś o to bym był bogaty i zdrowy za darmo.
    Ale na liście będzie Kaczyński i Komorowski. Nie mogę wybrać idealnie dla
    siebie bo Ciebie na liście nie będzie.