    From: Endriu <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kolejna gafa Bronka
    Date: Mon, 28 Jun 2010 23:40:57 -0700 (PDT)
    <4c291306$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>

    > Kaczy ski to mo e wie jak z Napieralskiego zrobi nast pc Leppera a z
    > Ciebie czysciciela kuwet dla kot w...
    > Rzyga mi si chce jak czytam komentarze mi o nik w kandydat w na
    > prezydenta!!!

    Intencją mojego powyższego posta nie było ta, aby naganiać na
    Kaczyńskiego, ale aby zwrócić uwagę na to, że "gafa" jaka niby
    popełnił to bzdura nie warta żadnej uwagi.

    Możliwość umawiania się Niemców i Ruskich ponad naszymi głowami
    (np.) odnosnie rury jest tak samo (hipotetycznie) możliwe jak
    wpływanie
    Kaczora na Putina aby ten przykręcał gazowy kurek Białorusi. Ten kto
    twierdzi że jest inaczej jest debilem, a robienie z tego afery na siłę
    to kretynizm.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/> marfi