  • Data: 2010-05-31 09:04:32
    Temat: Re: Kolejny ranking kont osobistych wg. Gazety Wyborczej
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 10:14, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Jednak nawet w takiej sytuacji  nie jest to rewelacja.
    >
    > Jeśli na przykład ktoś w ogóle nie chce dostępu internetowego to nawet
    > taki Alior czy BZWBK (W&Z) i tak będzie tańszy i lepszy...
    > a jeśli komuś nie potrzebna także karta to rachunek a Aliorze będzie
    > całkiem gratis.

    Nie no ja sie zgadzam, że ranking moze wypadac inaczej niz odczucia,
    zwlaszcza grupowiczow.

    Czesto w tych rankingach sa brane pod uwage rzeczy, z ktorych
    normalnie klienci nie korzystaja.

    Ale chyba warto zaczynac "od siebie". Slabo mi sie robi jak pod
    rankingami kont tradycyjnych obslugiwanych w placowce padaja ciagle
    pytania o banki typu mBank, Toyota, VWbank etc.