  • Data: 2004-11-26 22:48:51
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: SID <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kasperski wrote:

    > Nie tak łatwo. Przez telefon definicję płatności trzeba kodem
    > potwierdzić tak samo jak przez internet. Jest to zresztą zaleta
    > inteligo, dzięki temu ktoś kto podsłucha rozmowę nie może sobie potem
    > swobodnie szaleć na koncie.

    Zgadza się - to nie chodzi o jednorazowe 0,99 czy 9,99 wąskie gardło
    cały czas stanowią kody :(

> [...]
    > było pomyślane do obsługi masowych subkont - owszem, można sobie
    > zrobić subkonto ale nie sądzę by autorzy koncepcji oferty mieli na
    > myśli tworzenie 400-u (oprócz problemu z tanami wchodzą tu w grę też
    > liczne inne rzeczy, choćby rozmiar strony moje rachunki czy dropdowna
    > na formatce przelewu). Banki oferujące subkonta owszem, są, ale taka
    > usługa kosztuje słono. Dlatego niekiedy przedsiębiorcy przyjmują
    > wpłaty na jedno konto i potem jakimś programem sobie rozksięgowywują i
    > bilansują te wpłaty sami. Ale to też kosztuje.

    Może ktoś ma lepszą propozycję Banku ? - rozmawiałem z kilkoma bankami o
    subkontach ale miesięczne stawki opłat za subkonta były nie do przyjęcia
    - znacznie wyższe niż modne 0,99zł za subkonto/m-c - jeżeli byłbym
    zakładem gazowniczym netią tepsa to co innego

    > W sumie ciekawe jak się sprawa rozwinie, może inteligo stwierdzi że
    > warto ofertę do potrzeb takich firm dostosować i cuś wymyśli.

    Miejmy nadzieję, że tak

    > PS Czy ja dobrze pamiętam że jeszcze te 3-4 lata temu za byle
    > pojedynczy rachunek firmowy gdziebądź trzeba było płacić fafnaście
    > albo i fafdziesiąt zł?

    SID