  • Data: 2011-05-22 21:59:25
    Temat: Re: Komentarze giełdowe - alternatywne spojrzenie
    Od: "Wojtek X" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie rozumiem. 10.03.2010 Mars był w 1 stopniu Lwa, a 17.05.2010
    > był w 20 stopniu Lwa.
    > To wygląda na nonsens. Przecież planety cyklicznie wracają w te same

    10 marca 2010 Mars był stacjonarny, a 17 maja 2010 był w miejscu, gdzie
    rozpoczął retrogradację i też był stacjonarny. WIG20 przyjmuje te same
    wartości w dniach przeszłej i przyszłej stacjonarności Marsa. Czy teraz ma to
    więcej sensu?

    > Jutro Mars będzie w tym samym miejscu na zodiaku, w którym był 13.06.2009.
    > I co z tego ?!
    > Piszesz to tak, jakby Mars upodobał sobie WIG20 ??!! - a inne indeksy
    > ( Japonia, Brazylia ... ).

    Sprawdzałem Most Marsa tylko na WIG20, DAX i S&P500. Być może działa też na
    innych indeksach, trzeba by to sprawdzić. Mamy jeszcze kilka miesięcy, aby
    przygotować się do sprawdzenia (po raz kolejny!) tej techniki, bo Mars będzie
    stacjonarny 24.01.2012.