  • Data: 2010-06-23 09:57:09
    Temat: Re: Komorowski = Kaczyński [NTG]
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sys29 wrote:

    > ma
    > czego
    > Nie
    >

    > Też nie podzielam wielu jego poglądów (zwłaszcza niektórych ocen
    > historycznych), ale najważniejsze są: gospodarka, wolność i
    > sprawiedliwość, reszta to przy tym pierdoły.
    > W monarchii nie ma problemu praw wyborczych. Król nie musi uwodzić
    > tłumu bredząc bez sensu, czego to wspaniałego nie zrobi.

    Jak się przeżyje. Tu już byliśmy. Dyktatura <-> demokracja mamy już
    omówione. Na razie dostępna jest demokracja w wydaniu za oknem. Staram się
    wykorzystać dostępne zasoby najlepiej jak umiem. Ty możesz czekać na swój
    ideał. Twój wybór. Możesz nie iść na II turę wtedy będzie jak ja chcę. Każdy
    nie oddany głos lub oddany głos nieważny wspiera zwycięzce. Ktokolwiek nim
    będzie.