  • Data: 2012-08-10 17:39:25
    Temat: Re: Koniec BREbank i Mille?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    > Już widzę klientów BRE Private Banking & Wealth Management
    > dzwoniących na mLinię ;-)

    Ale dlaczego sądzicie, że będą jakieś istotne zmiany? Jeśli ja dobrze
    rozumiem to zmienią się _nazwy_ i zamiast np. NAZWY "BRE" będzie NAZWA
    "mBank Korpo."

    A cała reszta bez zmian; nie będzie żadnej migracji klientów itp.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/