  • Data: 2012-08-17 00:32:06
    Temat: Re: Koniec BREbank i Mille?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > IMHO (sam się powoli zastanawiam nad takim ruchem):

    > - jak ktoś może spełnić kryterium "obrotowe" lub kryterium "saldo" to można

    A ile tam trzeba poobracać? Ja obracam 2 razy tysiąc. ;)

    > uderzyć na CitiKonto lub CitiGold - w obu przelewy za free, a jak się ma
    > konto osobiste z odpowiednimi wpływami, to samo konto również za free

    > - jak ktoś nie może, to Idea Bank (działa biednie, i trzeba być odpornym na
    > getin-marketing, ale przynajmniej jest wszystko free).

    Nie dla mnie. :)

    > Przy czym tak sobie oglądam i oferta CitiGold wydaje się bardzo sensowną
    > alternatywą dla kogoś kogo nie ucieszy "merge" mBanku i Multibanku.
    > O doradcach Citi mam jak na razie lepsze zdanie niż o doradcach AQ Multi,
    > ale może się mylę. :)

    Czyli jakie? W mBanku/Multibanku są fajni doradcy. Może trochę mają
    wybujałe poczucie humoru, ale nie jest źle. ;) Co doradca, to inne
    zdanie w mBanku, a w Multi zapraszają do współpracy, :) na dodatek
    -- bezpłatnej... (proponują skoczenie do Auchan i odebranie
    zatrzymanej tam kredytówki -- już ponad dwa lata minęły od
    czasu, gdy mi zalecono to posunięcie...)

    -=-

    Firmowe w Citi? Nawet by mi pasowało.
    Czy wkrótce zostanie mi tylko:

    -- Citi
    -- mille
    -- Meritum

    oraz martwe:

    -- Inteligo
    -- BZ WBK

    oraz SynCki itp.?

    -=-

    Zatem? -- jakie warunki w Citi trzeba spełnić? Ja chcę stamtąd rzucać w wiewiórki,
    utylizować szmal w Zakładzie Utylizacji Składek i marnować go w Urzędzie Skarbowym...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'