  • Data: 2012-08-21 22:06:10
    Temat: Re: Koniec BREbank i Mille?
    Od: "UARS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5033cad7$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 13.08.2012 23:44, UARS pisze:
    [...]
    > Najlepszy z tych z którymi mam do czynienia (mB, Multi, Mille, Inteligo,
    > BZWBK, BPH, Polbank).
    >
    > No, może exequo z Inteligo.

    System transakcyjny to tak naprawdę sprawa drugorzędna.

    > Niepotrzebne mi.

    Tobie moze nie, w komus sytuacji nadmiaru gotowki przydałoby sie KO z
    prawdziwego zdarzenia.

    > Nie mam karty, nie odczuwam problemu.

    To czym wybierasz gotowke/robisz zakupy?

    > Nie przeszkadza mi.

    ROR 0% w sytuacji gdy gdzie indziej jest np. 3,5% i darmowe prowadzenie,
    oznacza że mBank zabiera Ci potencjalne odsetki i w konsekwencji to tak
    jakbyś płacił za prowadzenie konta.
    Im więcej trzymasz tam kasy tym więcej "płacisz" bankowi za ROR.

    0zł za prowadzenie eKonta to pic na wodę.

    uars