  • Data: 2009-09-19 12:51:55
    Temat: Re: Koniec lokaty za 2 tygodnie
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-09-19 13:15, Damian_niusy pisze:
> [...]
    Prosisz o zmianę dyspozycji środków z lokaty, która się kończy -
    podajesz w okienku numer konta, oni drukują z tego dokument, który ty
    podpisujesz.

    > OK. Dzięki. Jak rozumiem można to napisać na miejscu lub przynieść ze sobą.
    Wątpię, żeby przyjęli cokolwiek napisanego własnoręcznie - ew. sporządzą
    na tej podstawie własny dokument, który i tak będziesz musiał podpisać.

    > A czy coś takiego nie będzie potraktowane jako przelew standardowy na
    > rachunek w innym banku i skroją za to 9 zł ?
    Ok. 2 lata temu zapłaciłem za to 4 zł, więc myślę, że nic się nie
    zmieniło i pobiorą opłatę jak za zwykły przelew do innego banku
    (oczywiście w ramach GB - na GETIN ROR czy e-GETIN - przelew będzie
    bezpłatny).