    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec lukas 8%
    Date: Wed, 6 Aug 2008 08:20:48 +0200

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    news:g7bdlc$2odc$1@opal.icpnet.pl...

    > jasne, szkoda czasu na zakladanie lokat po 700zl...ale z drugiej strony
    > nie zdarzylo mi sie nigdy zaplacic "oplaty specjalnej"
    > za wyplate z k.o.

    Mi nie zdazylo sie zerwac lokaty w taki sposob aby utracic te odsetki o
    ktore sie tak martwisz... ale czego to dowodzi?

    > jakie koszty transakcji? na k.o. dostane odsetki za nawet jeden dzien, a
    > na lokacie 0 zł!

    I przy drugiej wyplacie zaplacisz oplate wyzsza od odsetek. Sam to
    potwierdziles w innym poscie :).

    > gratuluje dobrego humoru...a myslalem, ze na lokatach kase trzymają już
    > tylko emeryci w PKO,
    > no chyba, ze rowniez sie do tej grupy zaliczasz (bez obrazy)

    I jak sie z tym czujesz? Wynikiem aukcji w Mille sa przeciez lokaty, a
    pisales ze brales w tym udzial ;).

    > dla mnie istotne jest, ze
    > 1. na k.o. dostaje odsetki za kazdy dzien, a po zerwaniu lokaty mam 0 zł
    > odsetek!

    Po drugiej wyplacie (przy niskim saldzie konta oszczednosciowego) zwrot z
    inwestycji moze byc ujemny.

    > 2. jezeli jest taka potrzeba to z k.o. moge wyplacic część środków, na
    > lokacie TYLKO całość = zerwac umowe i mam z tego NIC

    Wlasnie banki czesto ograniczaja liczbe rachunkow oszczednosciowych. Lokat
    mozesz miec chcesz. Nie musisz wszystkich srodkow trzymac na jednej. Wiec
    nawet gdyby sie przytrafilo, ze musze jedna z nich zerwac to odsetki trace
    tylko od niewielkiej czesci kapitalu. Jak pisalem jeszcze nie mialem takiej
    potrzeby.

    MK