eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKoniec użytkowania wieczystego a kredyt hipoteczny - USTAWA z dnia 20 lipca 2018Re: Koniec użytkowania wieczystego a kredyt hipoteczny - USTAWA z dnia 20 lipca 2018
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec użytkowania wieczystego a kredyt hipoteczny - USTAWA z dnia 20
    lipca 2018
    Date: Fri, 01 Feb 2019 12:36:39 +0100

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    samą sumę jak za użytkowanie, tylko nazywa się to "opłata przejściowa",

    > Ale raczej w płaceniu za użytkowanie wieczyste.
    > A to podatek raczej nie jest - choć co to jest, to trudno powiedzieć, zobowiązanie
    z tytułu umowy?
    > W sumie to nie słyszałem, by z kogokolwiek w DC ściągali zaległy

    Paru moich znajomych (W-wa) dostało miłe pisemko, że zalegają.

    > podatek od nieruchomości, to sprawa gminy, nie skarbówki - a gmina

    Gmina też jest organem podatkowym. (Acz pewnie akurat do opłaty za
    użytkowanie wieczyste pewnie nie ma to zastosowania. Za to strzelam, że
    będzie miało do tej opłaty przekształceniowej)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Women aren't as mere as they used to be.