  • Data: 2023-10-19 15:24:31
    Temat: Re: Koniec z VELO
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Oct 2023 02:52:13 -0700 (PDT), Paweł Sochoń wrote:
    > Trafiłem na ten wątek bo również spotkała mnie niemiła niespodzianka
    > ze strony Velo. Niestety wygląda na to, że faktycznie wymieniają
    > wszystkie stare Visy (debet i kredyt) z logo Getin lub Noble i
    > wyłączą je na koniec listopada.

    Skąd masz informacje o wyłączeniu?

    Bo ciekaw jestem, na ile to zorganizowana akcja - bo z jednej strony -
    Visa jakby znikła z oferty banku, a z drugiej jak pisałem - w lipcu
    zamiast konczącej sie Visy przysłali mi MC ... ale w maju w miejsce
    konczączej sie MC przysłali Visę :-)

    Błąd po zmianie systemu? Ale chyba nie zmieniali systemu?

    Czy juz wtedy chcieli zmienic Visy na MC, ale im nie całkiem wyszło ?
    :-)

    J.