  • Data: 2004-06-23 16:03:47
    Temat: Re: Konkurencja mBanku nie śpi :))) VW - nowa lokata
    Od: MiKo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Misha wrote:

    > Lokata Progres oprocentowana jest obecnie od 5,35% do 7,00%. Oprocentowanie

    Dodam tylko, ze poki co to jest oprocentowana na 5.35%. Nikt nie ma tej
    lokaty przez 3 lata wiec te 7% jest wziete z sufitu, i w ciagu 3
    najblizszych lat na pewno nie raz sie zmieni.
    Tak samo bylo chyba z "bezplatnymi" kartami Lukasa o ile mnie pamiec nie
    myli - gdy nadszedl "czas" okazalo sie ze cena wzrosla.

    Miko