  • Data: 2007-10-07 19:43:37
    Temat: Re: Konta wspolne ROR - za duzo tego
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszczelarz Bartek napisał(a):
    > Wiele. Co nie oznacza, że wszyscy. Inne banki też nie są cacy. Bawiłeś się
    > już Millenium, ING, nawet był króciutki epizod z Lukasem. Od kilku lat mBank
    > jest jako główne konto i wszystko ładnie gra i buczy. Może po prostu zgodnie
    > z treścią pewne przysłowia jestem tak głupi, że mam tyle szczęście dzięki,
    > któremu załatwienie bardziej skomplikowanych spraw z mBankiem w moim i
    > kilkunastu innych przypadkach przebiegło sprawnie i szybko.

    No dokladnie, wiele bankow ma swoje wady. Te w ktorych sie placi
    kilkanascie PLN na miesiac za obsluge rowniez. I przede wszystkim nie
    kazdy bank, ktory ma oddzialy jest dobry. Bo co z tego ze sa oddzialy
    skoro pracuja w nich osoby, ktore sie na niczym nie znaja i nic nie
    potrafia zrobic (Millenium) ?

    Mimo wszystko ja bym jednak polecal miec jeszcze jakies jedno konto poza
    mBankiem.

    --
    Mithos