    From: Piotrek Miller <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konta wspolne ROR - za duzo tego
    Date: Mon, 8 Oct 2007 20:10:51 +0200
    Sender: PITER <>

    Dnia Sun, 07 Oct 2007 21:43:37 +0200, Mithos napisał(a):

    > No dokladnie, wiele bankow ma swoje wady. Te w ktorych sie placi
    > kilkanascie PLN na miesiac za obsluge rowniez. I przede wszystkim nie
    > kazdy bank, ktory ma oddzialy jest dobry. Bo co z tego ze sa oddzialy
    > skoro pracuja w nich osoby, ktore sie na niczym nie znaja i nic nie
    > potrafia zrobic (Millenium) ?

    Az sie wtrace ;-) Od niedawna jestem w Millenium. Ze wzgledu na kredyt
    hipoteczny, ktory dali mi na najlepszych warunkach. Lapalem sie
    jeszcze w BGZ, Nordea odmowila, i inne tez. Ale to nie wazne w tecj
    chwili. Oczywiscie kredyt byl obwarowany kilkoma obostrzeniami.
    Musielismy zalozyc konto wspolne, wynagrodzenie ma wplywac na to
    konto, itd., itp. Razem z kredytem dostalem karte kredytowa, kredyt
    odnawialny w koncie, konto w czasie trwania kredytu jest darmowe za
    wszystkie operacje. Karta kredytowa (w moim wypadku wybralem MC, bo
    Vise mam juz z Citi) jest darmowa pod warunkiem wykrecenia jakichs
    smiesznych limitow. Interfejs www jest ok!, sms-y tez dobrze. Moze
    sposob logowania i potwierdzania operacji moglby byc lepszy, ale... Na
    razie u mnie ma same plusy. Bede mial czas na potesowanie ;-) Zobacze
    za rok...

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek