  • Data: 2006-03-06 19:26:34
    Temat: Re: Konto bankowe
    Od: "miecznik" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wicik <r...@M...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "MARIO" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zależy od potrzeb
    > mi np. w mBanku

    A z kolei mi odpowiada wielobank w postaci mBank + MultiBank + Lukas + Inteligo.

    W mBanku mam SFI i eMakler, w Multi mam rachunki walutowe, w Lukasie bezpłatne
    wpłaty i przelewy, a w Inteligo największą sieć bankomatów bezprowizyjnych
    (ok. 1 800 PKO BP). A te 1 800 bankomatów PKO BP + 1 100 bankomatów Euronetu i
    BZ WBK daje mi dostęp w sumie do 2 900 bankomatów bezprowizyjnych w całej Polsce.

    To tak pokrótce mój opis.

    Obsługa mojego wielobanku kosztuje mnie miesięcznie 99 groszy.