  • Data: 2004-05-23 10:13:48
    Temat: Re: Konto dla dziecka < 13
    Od: "corner" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:c8o7vn$2du9$1@mamut.aster.pl...

    > To nie tak. Nie krylem ze jestem mezczyzna. Zadalem jej tylko pytanie:
    > "Dlaczego zaklada pani, ze to jest imie zenskie?". Skapitulowala :)

    Ostatnio słyszałem, że mężczyzna nie może mieć imienia żeńskiego (oprócz
    Marii), ale mniejsza z tym. Ja raz dzwoniłem w imieniu mamy do Banku
    Śląskiego. Widocznie mój głos nie spodobał się pani konsultantce, która
    wypytała mnie o wszystko, co mogła, nawet o to, kiedy zmienił się mój numer
    telefonu, numer karty visa i inne głupoty. Wykonałem przelew.