  • Data: 2009-08-31 14:33:28
    Temat: Re: Konto dla emerytów
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent Krzysztof nadaje:
    > Nie porownuj konta emax+ z jedna wyplata w miesiacu do ROR.

    Z eMax+ można wypłacać dowolną ilość razy w miesiącu. Jednak jest to
    płatne. Tym samym zbliża się do kosztów utrzymania w Aliorze.

    Nie demonizujmy starości. Nie traktujmy rodziców jak upośledzonych
    umysłowo idiotów bo genetycznie ta opinia rzutuje na nas samych. Mój
    ojciec jest bardzo ciekawy wszystkich nowoczesnych urządzeń i
    podejrzewam że korzysta np. z bankomatu lub karty bardziej dla zabawy
    niż rzeczywistej potrzeby. Jako starszy pan nigdy nie wyjdzie do miasta
    z samą kartą, bez gotówki, bo czułby się nie ubrany. Na pewno nie bawi
    go chodzenie na drugi koniec miasta i stanie w kolejce tylko po to by w
    oddziale zrobić to co (przy mojej drobnej pomocy) może zrobić z domu.

    > Generalnie przecietny emeryt trzyma troche kasy na biezacym, z
    > ktorego w kazdej chwili ma mozliwosc zaplaty rachunku lub wyplaty w
    > bankomacie. Dla tych co chca wybierac od razu cala kase to lepszy
    > jest listonosz a nie konto w banku.

    Przeciętny emeryt na bieżące potrzeby trzyma dokładnie tyle kasy ile mu
    potrzeba (wyliczone prawie do złotówki) a pozostałe skrzętnie ciuła na
    wszelkie możliwe sposoby a potem głównie karmi nimi hieny, czyli
    wnuczki. Ojciec sobie nie kupi nowych butów, a mojej córce wciśnie stówę
    którą ona zamieni na jakąś plastikową błyskotkę lub mazidło na progu
    terminu ważności.