  • Data: 2004-08-13 18:59:29
    Temat: Re: Konto dla firmy Sp. z o.o.
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/12/2004 5:07 PM, Bartol Partol wrote:

> [...]
    [...]
    > Swoja droga jakie sa prawne wymagania dotyczace zasad korzystania z
    > uslug bankowych przez spolki prawa handlowego? Musza byc kwity papierowe
    > dla kazdej transakcji?

    Nie nie muszą, wystarczy miesięczny wyciąg.
    Mam konto w DB PBC z dostępem przez www i działa całkiem przyzwoicie -
    od dzisiaj można robić też przelewy zagraniczne, samo konto jest tanie,
    w opcji z dostepem internetowym 35 zł/miesiąc + 1,5 zł przelew lub 1 zł
    przelew z przyszłą datą.
    Atrakcyjna wydaje się być oferta Nordea.

    Pzdr: Catbert