  • Data: 2009-09-21 18:03:32
    Temat: Re: Konto dla sp. z o.o.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Sep 2009 12:12:56 +0200, marco <u...@s...net>
    wrote:

    >Pewnie mogą być problemy z wydaniem obciążeniowych dla świeżo założonej
    >sp z o.o. więc stawiam na debetowe. Chyba, że się mylę (w przypadku DG
    >nie szło uzyskać jakichkolwiek form kredytowania przed 12 miesiącem
    >działalności). Z tego co widzę to debetówka to Maestro. Jeszcze nie
    >widziałem Maestro pozwalające na MOTO, z sektora "electronic use only"
    >chyba tylko VE ma taką możliwość. Dla mnie to niestety warunek
    >absolutnie konieczny.
    Proponuje abys po prostu skontaktowal sie z najblizszym oddzialem
    gdzie maja doradcow biznesowych (albo infolinia i niech Oni sami
    znajda dla Ciebie ten oddzial). Przedstaw im swoje potrzeby i niech
    sie mecza aby zdobyc klienta :) Przeciez to oni chca Tobie prowadzic
    rachunek i sprzedawac uslugi bankowe a nie odwrotnie :)

    >Wygodę internet banking zdefiniuje prosto - ma być dostępny przez
    >przeglądarkę, bez instalacji jakiś udziwnień
    Instalujesz tylko komponent do podpisu (jak nie chcesz podpisywac to
    nie instalujesz i podglad jest), niestety w firefoxie nie instaluje
    sie automatycznie, trzeba go sciagnac recznie i rozpakowac zgodnie z
    instrukcja (jest na stronie banku) do stosownego katalogu. Jakies 2
    minuty roboty.

    >Musi się dać wykonywać wszystkie operacje przelewów
    >on-line, zatwierdzać je w sposób nie udziwniony (żadnych tokenów GSM,
    >kart z pseudo podpisem ani tego typu wynalazków).
    Jest online i bez udziwnien ;) Chyba ze ktos chce bo w cenniku maja
    tez karty kryptograficzne. A jak chcesz normalnie to klucz wrzucasz na
    komp/usb lub jesli lubisz to trzymasz na serwerze banku.

    >Mile widziany
    >mechanizm "alertów" z konfigurowalnymi progami (np. informuj tylko o
    >przelewach przychodzących powyżej 1K PLN)
    Sa konfigurowalne alerty sms (nie korzystam) i mailowe (korzystam,
    bezplatne, ustawiasz prog kwotowy od ktorego przychodzi email, w mailu
    jest kwota uznania i saldo po uznaniu).

    >i sprawdzanie blokad kart.
    Jest wykaz blokad, aczkolwiek jest tylko dlugi malo czytelny numer
    transakcji (data godzina i inne cyferki) i kwota nie ma np
    lokalizacji/adresu dokonania transakcji.

    >Plus oczywiście brak wymagania IE only.
    Dziala na FF. Na innych nie sprawdzalem.

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl