    From: marco <u...@s...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto dla sp. z o.o.
    Date: Mon, 21 Sep 2009 22:41:31 +0200

    WAM pisze:

    > Proponuje abys po prostu skontaktowal sie z najblizszym oddzialem
    > gdzie maja doradcow biznesowych (albo infolinia i niech Oni sami
    > znajda dla Ciebie ten oddzial). Przedstaw im swoje potrzeby i niech
    > sie mecza aby zdobyc klienta :) Przeciez to oni chca Tobie prowadzic
    > rachunek i sprzedawac uslugi bankowe a nie odwrotnie :)

    Tak też zrobie. Na razie robię pierwsze odfiltrowanie poprzez
    przejrzenie ofert - za dużo banków w Polsce żeby do każdego dzwonić i
    kazać im się wykazywać ;)

    > Instalujesz tylko komponent do podpisu (jak nie chcesz podpisywac to
    > nie instalujesz i podglad jest), niestety w firefoxie nie instaluje
    > sie automatycznie, trzeba go sciagnac recznie i rozpakowac zgodnie z
    > instrukcja (jest na stronie banku) do stosownego katalogu. Jakies 2
    > minuty roboty.

    Czyli do przeżycia. Ciągle mam w oczach koszmarnego Citi z jakimś
    gigantycznym javowym czymś kilka lat temu ;)

    > Jest online i bez udziwnien ;) Chyba ze ktos chce bo w cenniku maja
    > tez karty kryptograficzne. A jak chcesz normalnie to klucz wrzucasz na
    > komp/usb lub jesli lubisz to trzymasz na serwerze banku.

    Bosko :)

    > Sa konfigurowalne alerty sms (nie korzystam) i mailowe (korzystam,
    > bezplatne, ustawiasz prog kwotowy od ktorego przychodzi email, w mailu
    > jest kwota uznania i saldo po uznaniu).

    Maile od razu czy na koniec dnia jak w BRE-mutacjach? I tak mamy
    BlackBerry więc mail w sumie wygodniejszy.

    > Jest wykaz blokad, aczkolwiek jest tylko dlugi malo czytelny numer
    > transakcji (data godzina i inne cyferki) i kwota nie ma np
    > lokalizacji/adresu dokonania transakcji.

    Kwota wystarcza. Czasami trzeba brać jakiś drobny soft za wielką wodą a
    u nich zdarzają się i drobne "pomyłki" i poziom bezpieczeństwa numerów
    kart zdecydowanie niższy niż w Polsce.

    > Dziala na FF. Na innych nie sprawdzalem.

    :)
    Nie działanie internet bankingu pod FX jest dla mnie dyskwalifikujące -
    nie wszystkie stanowiska trafiły pod zarząd wiodącego na rynku systemu
    operacyjnego ;)

    --
    MP