  • Data: 2022-05-30 22:07:43
    Temat: Re: Konto do przyjmowania BLIK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 30 maja 2022 o 21:24:19 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Szukam bezpłatnego konta tylko i wyłączenie do przyjmowania prxelewów na
    > telefon BLIK.
    >
    > Czy do tego jest konieczna instalacja apki bankowej?
    >
    > PS. Mam jakieś konto w Santanderze i Pocztowym. mBank odpada.

    Hmm, apka jest chyba niezbędna do rejestracji numeru telefonu w blik i wskazania
    konta, na które mają przychodzić przelewy.
    Nie kojarzę "komputerowego" ST, w którym można to zrobić.
    Potem apkę można usunąć, rejestracja jest zapisana w PSP do odwołania.

    W santanderze powinno być OK, obecnie nie mają bezpłatnych bezwarunkowo, ale może
    masz starsze.
    Milek właśnie wprowadził bezpłatne konto.
    mBąka nie chcesz, a pasowałby.
    W citku bezpłatne konto jest (nawet z kartą), ale nie wiem, czy można dostawać
    przelewy na telefon, apka odstraszająca.
    W inteligo konto bezpłatne (jak się pozbędziesz karty), przyjmowanie do sprawdzenia.