  • Data: 2007-06-20 20:48:50
    Temat: Re: Konto do trzymania większej gotówki - krótkoterminowo
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    ath napisał(a) w wiadomości: <6...@n...onet.pl>...

    >Powiedzcie tylko, dlaczego (widzę już w kolejnym banku) oprocentowanie na koncie
    >jest większe od oprocentowania lokat? Gdzie tu haczyk?

    Może w TOiP? Zwykle 1. wypłata z takich kont w miesiącu za darmo (często
    również przelew wychodzący), ale następne to ho, ho! Bywa, że każą płacić
    nawet za przeksiegowanie na lokatę :) i to jest dopiero absurd.
    Są jescze Konto Oszczędnościowe w KB, OKO w ING, TOP w Getin ale procenty
    niższe.
    W Polbanku nie wiem jak z opłatami...
    Arek