    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto internetowe.
    Date: Fri, 24 Mar 2006 08:23:09 +0100

    Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ngibxvy8icgw.92ylzj95i4a7.dlg@40tude.net...

    > To sa chyba najdrozsze przelewy wykonywane za posrednictwem internetu. W
    > kazdym badz razie nie znam w tej chwili banku, ktory by mial drozsze.
    > Wszystkie przychodzace mi na mysl, maja darmowe albo za 0,5zl.

    wiem, ale...
    Najwieksza sposrod malych kwot pozostaje ciagle mala kwota...;-)
    Ty napisales ze Inteligo ma _drogie_ przelewy.
    IMO 0,99zl to NIE JEST drogo.
    Poza tym nie nalezy (jak straszni mieszczanie...) widziec kazdej rzeczy
    oddzielnie.
    Liczy sie laczny koszt i wygoda.
    Z zycia wziete: 7 stalych platnosci miesiecznie

    W Inteligo
    2x0,00zl bo sa do PKO BP (wyciales to info...;-)
    2x0,00zl bo polecenie zaplaty
    3x0,99zlzl
    0,99zl karta (rowniez do uzytku w internecie)
    Razem 3,96zl
    Darmowe wplaty gotowkowe w 1500 placowek
    1800 bankomatow

    W "tanim" mBanku:
    1x1,00zl za 2 polecenia zaplaty
    5x0,50zl za przelewy (nawet za te do tego samego banku - BRE!)
    Razem 3,50zl - zaoszczedzilismy 0,46zl dzieki czemu mamy szanse zaplacic
    dodatkowo za wplate gotowkowa w obcym banku czy 5zl za wyplate z innego
    bankomatu bo siec duuuzo ubozsza - wlasciwie tylko duze miasta(euronet) oraz
    D.Slask+Wlkp (bzwbk)
    No i 25zl za eKarte...

    Kazdy wybiera dla siebie...

    --