  • Data: 2007-05-30 14:56:53
    Temat: Re: Konto internetowe w Getin - polecam
    Od: C...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Maj, 09:35, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > konto internetowe powinno być zakladane korespondencyjnie kurier/internet,
    > a nie poprzez iles tam odwiedzin w placowce banku...
    A ja sie zapytuję: dlaczego ?
    Mamy kazus mBanku i wielokrotne narzekania na firmę kurierską którą
    ten bank się posługuje, narzekania na mLinię przez którą czasami mało
    co można załatwić jak kurier nawali - po co powielać ten model
    biznesu ?
    Jak dla mnie wizyta w oddziale jest wygodniejszym pomysłem niż
    umawianie sie z kurierem i zwalnianie z pracy, a potem: przyjdzie, nie
    przyjdzie, przyjdzie...