eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto online eurobank - problemRe: Konto online eurobank - problem
  • Data: 2008-02-21 13:28:49
    Temat: Re: Konto online eurobank - problem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21 Lut, 14:19, Caldrith <k...@i...pEEl> wrote:
    > witam
    > czy ktos z obecnych tu uzytkownikow w/w konta mial problemy z tokenem?
    >
    > ja dzisiaj zalozylem tam konto (trwalo to... nie wiem... moze 15 minut),
    > sciagnalem i zainstalowalem tokena w telefonie, po czym w domu chcialem
    > po raz pierwszy zalogowac sie - dupa.
    > wciaz i wciaz wywalalo blad (albo ident. albo haslo albo token - bez
    > wyszczegolnienia)
    > haslo i identyfikator mam napisane czarno na bialym, wiec podejrzewam,
    > ze cos nie tak z aplikacja...

    sprawdz, czy twoj telefon jest na wykazie kompatybilnych z ich strony,
    Moze czas w telefonie? Sprawdz, czy nie masz rozbieznosci w zegarze
    telefonu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1