eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto openRe: Konto open
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!feeder.news-service.com
    !cyclone03.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!npeersf01.ams.high
    winds-media.com!newsfe04.ams2.POSTED!00000000!not-for-mail
    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <iae5vp$l05$1@news.onet.pl> <iae7nv$84q$1@news2.ipartners.pl>
    In-Reply-To: <iae7nv$84q$1@news2.ipartners.pl>
    Subject: Re: Konto open
    Lines: 2
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Message-ID: <XeAyo.35259$zz4.15664@newsfe04.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.16.19.243
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe04.ams2 1288359991 86.16.19.243 (Fri, 29 Oct 2010 13:46:31 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2010 13:46:31 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Fri, 29 Oct 2010 14:46:39 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:538944
    [ ukryj nagłówki ]

    ?

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    news:iae7nv$84q$1@news2.ipartners.pl...
    >
    > "Ianus" <U...@o...pl> wrote in message
    > news:iae5vp$l05$1@news.onet.pl...
    >> ?Pokusiło mnie założyć sobie konto przez openfinance.
    >> Ale się nie udało. Kończy się właśnie czwarty tydzień czekania na ich
    >> łaskawy kontakt w celu weryfikacji danych czy czegoś tam. Zawsze tak
    >> robią?
    >>
    >> JS
    > Generalnie jest to po jednym lub 2 dniach, dostajesz informacje, ze
    > wyslali dokumenty do kuriera, ktory tez przybywa szybko. Proponuje
    > zadzwonic i wyjasnic sytuacje.
    > Teraz proponuje otworzyc konto u zrodla, czyli Getinonline.pl. maja konto
    > skarbonkowe, lepsze niz Open. Otwieranie konta przez kuriera tez nie
    > powinno zajac duzo czasu.
    >
    > PS
    > W kazdym banku sa wpadki, ale podstawowa rzecz to zadzwonic na infolinie i
    > wyjasnic co sie stalo a nie czekac w nieskonczonosc, ewentualnie wyslac
    > maila po zalogowaniu sie do banku, bo rozumiem, ze konto masz otwarte bez
    > pelnej aktywacji i mozesz sie logowac, tylko nie mozesz wykonywac
    > operacji.

    A nie prosciej pojsc do odzialu i sprawe zalawic w 10 minut?
    Tylko komplikowac poprzez kurierow, telefony, emaile...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1