  • Data: 2008-11-03 20:29:45
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe Inteligo - bandyckie prowizje
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:87fb08e5-f027-42a6-9581-007e091183e5@i24g2000pr
    f.googlegroups.com...
    Chciałbym opisać moją historię ku przestrodze.
    [...]
    Poradźcie co zrobić. Jestem zdruzgotany i nie mogę uwierzyć, że moje
    pieniądze stały się tak łatwym łupem dla banku. Nie mogę się pogodzić
    z tą stratą.

    Wydaje mi się, że niestety na poziomie banku raczej nic nie poradzisz.
    Uważam, że szkoda czasu na reklamację (jeśli ma to być jedyne działanie),
    choć próbować naturalnie można. Wszystko jednak odbyło się zgodnie z
    zaakceptowanymi przez klienta zasadami.

    Inna sprawa, że prowizja liniowa od wypłaty własnych środków to rzeczywiście
    niezłe skurwysyństwo, które przypomina mi zasady w jednym z banków
    cypryjskich gdzie mam rachunek.

    Tu by trzeba spróbować zaangażować Arbitraż Konsumencki przy ZBP albo UOKiK,
    a nuż taka klauzula zostałaby uznana za niedozwoloną. Ale to dla fanów
    walczenia dla zasady w dłuższym terminie.

    marekz