  • Data: 2008-11-03 20:29:43
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe Inteligo - bandyckie prowizje
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Ekoman <z...@g...pl> writes:

    [...]
    > Niestety Kris nie mam już tych pozostałych pieniędzy, bo musiałem
    > wpłacić ratę na mieszkanie i de facto zabrakło mi 500 zł. Jeśliby w
    > regulaminie zamiast 0,4% prowizji byłoby 76% i bank złupałby mnie na
    > 100 tys to też wszystko byłoby ok., bo nie doczytałem regulaminu? Co

    Mniej więcej.
    I co więcej tu nawet regulaminu nie trzeba czytać, strony informacyjne banku
    wystarczą.
    ===============
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ra
    chunek_oszczednosciowy.htm
    [...]

    WYPŁATY

    * z Rachunku Oszczędnościowego możesz wypłacać środki dokonując przelewu
    na inne rachunki w ramach posiadanych przez Ciebie kont Inteligo w
    serwisie WWW (sekcja "Przelewy" -> "Przelew pomiędzy własnymi rachunkami"),
    * swoje oszczędności wraz z naliczonymi odsetkami, kapitalizowanymi
    na rachunku miesięcznie, możesz wypłacić w dowolnej chwili, bez
    ryzyka utraty odsetek,
    * pierwszej wypłaty w danym okresie miesięcznym możesz dokonać bez żadnych
    prowizji,
    za każdą następną pobierana jest opłata w wysokości 0,4% min. 9,99 zł

    Więc jakoś specjalnie bank z opłatami się nie kryje.
    KJ