  • Data: 2008-11-05 10:34:52
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe Inteligo - bandyckie prowizje
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:geqn7e$2ig$1@inews.gazeta.pl...

    > Tymczasem podobno w Polsce za każdą transakcję gotówkową właściciel
    > bankomatu bierze prowizję stałą _kwotowo_ (ok. 4 PLN bodajże).

    Oj z tego co ja wiem to sporo niższą, przynajmniej dla większości
    właścicieli bankomatów..

    > Jeżeli powyższe jest prawdą, to czy uważasz za "klauzulę dozwoloną"
    > prowizję np. 4% min 4,50 PLN co daje 40 PLN przy 1000 PLN wypłaty czyli
    > zysk w okolicach 35-36 PLN dosłownie za nic?

    MK pisał o karcie kredytowej. Ten zysk "za nic" jest tutaj jakby prowizją za
    udzielenie kredytu gotówkowego dla banku - wystawcy karty. Uważam, że tutaj
    prowizja procentowa ma uzasadnienie, a dodatkowo pełni rolę zniechęcającą
    użytkowników do takiego korzystania z KK.

    marekz