  • Data: 2006-02-11 16:10:54
    Temat: Re: Konto w HSBC USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <7...@n...onet.pl>,
    k...@g...com says...

    > Mozna. Konto czekowe lub oszczednosciowe moze byc z adresem nawet na
    > Antarktydzie. PayPal nie jest w stanie sprawdzic adresu do konta, a nawet
    > imienia i nazwiska. Weryfikuje konto poprzez wyslanie dwoch malych depozytow na
    > konto. Dokladne kwoty trzeba wpisac w serwisie PayPala.

    Paypal weryfikuje adres przez autoryzacje. System autoryzacyjny w
    Stanach jako dadatkowa opcje ma weryfikacje zgodnosci kodu pocztowego
    (ciekawe czy w Polsce tez to dziala)
    Wiele bankow oferuje dopisanie dodatkowego adresu podpietego do karty.
    Nazywa sie to to "authorized shipping address". Bywaja sklepy
    internetowe, ktore wysylaja produkty tylko na adres, ktory przejdzie
    weryfikacje adresowa a niektorzy (takze ja) otrzymuja wyciagi na
    zupelnie inny adres niz adres pod ktorym mieszkaja.

    AP