  • Data: 2006-05-29 05:21:26
    Temat: Re: Konto w Lukasie
    Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przymierzam się do otwarcia konta w Lukas Banku.

    Od lat byłem zadowolony, ale ostatnio olewają sprawe i nie
    dochodzą do mnie wyciągi miesięczne, czy jak je tam zwać. Przez
    ostatnie pół roku za trzy miesiące nie doszły. Oczywiście
    panienka na linii twierdzi, że poszły, bo jakże inaczej. Na
    pocztę chętnie bym zrzucił a i oni to nawet zrobili, ale dziwnym
    trafem z innego banku oraz wszelkie rachunki od 10 lat docierają
    wszystkie. Nie wiem jak inni mają z wyciągami, ale jeśli też
    mają podobne problemy a zależy ci na wyciągach to się zastanów.