  • Data: 2010-01-06 17:57:22
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 15:53:10 +0000, pmlb napisał(a):

    > Do UK mamy nie 45 lat ale 250 lat.

    Zaczynam się gubić - mamy? My to rozumiem, ale Ty też? No ja Cię proszę!

    BTW kolega na święta był i powiedział coś takiego - spadło 10 cm śniegu i
    przestały jeździć wszystkie pociągi w UK. U nas przy śniegu i -20 jeżdżą,
    fakt, że z opóźnieniami, a ludzie wtedy na PKP suchej nitki nie
    zostawiają, ale jeżdżą. Mając na uwadze powyższy przykład może dasz się
    udobruchać i trochę spuścisz - nieśmiało zaproponuje 155 lat.

    > A co twojego, to nie chodzilo o UK tylko o Szwecje.

    Musisz brać wszystko tak dosłownie? Rozumiem, że nie możesz załapać
    zwrotu "województwo londyńskie" albo "województwo irlandzkie", ale wysili
    się choć trochę do poziomu chociażby gimnazjum.

    --
    xbartx