  • Data: 2010-01-06 18:34:57
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witrak()" news:hi2kcg$bvi$1@atlantis.news.neostrada.pl

    standardami.

    > Eee tam :-)
    > Przyznam się, że obserwuję tę dyskusję a i poprzednie czytałem i
    > dochodzę do wniosku, że paradoksalnie, zaczęliście (wszyscy) uznawać
    > go za trolla, gdy jego poziom trollowania zaczął spadać...

    Eee tam :-)
    Kiedy poziom chamstwa jaki kolega reprezentuje swoją osobą przekroczył
    akceptowalne przeze mnie granice poszedł PLONK. Potem uczestniczyłem w tylko
    wymianie korespondencji z cywilizowaną częścią grupy zabierającej głos w
    dyskusjach, w których uczestniczy(ł) Anglik polskiego pochodzenia.

    > Pierwsze posty miał takie, że mnie to nóż się w kieszeni otwierał
    > (nie, nie z jego powodu, tylko, że dyskutowaliście poważnie z
    > gostkiem, co nie bardzo wiedział co chciał powiedzieć, ani z czym
    > dyskutować.

    Gdy przeglądałem jego "twórczość" z poziomu usenetowej bramki w dniu
    dzisiejszym dochodzę do wniosku (oczywiście to subiektywne spojrzenie na
    sprawę), że "kręgosłupem" jego wypowiedzi jest obrażanie każdego kto ma inne
    spojrzenie na omawiany problem :)

    > Już w drugiej dyskusji zaczął jednak mówić z odrobiną sensu, a w
    > ostatniej jego argumenty - choć w większości naciągane, a co
    > najmniej dyskusyjne - zaczęły mieć jakąś wagę

    Zgadzam się. Mniej wyzywa ludzi od chamów, nie apeluje o zaciągnięcie żony
    do dyskusji itp. i... i ogólnie na 99,9% sam gubi się w tym co pisze.

    > I co robi Zacne Grono, widząc coraz lepiej radzącego sobie
    > merytorycznie gostka ?

    Nie schlebiaj mu. Odnoszę dziwne wrażenie, że z dnia na dzień rurka mu
    mięknie. Kreował się na alfę i omegę a im więcej postów na produkował tym
    większy wychodzi z niego wiejski głupek jakich sporo w UK.

    > Ano, zaczyna schodzić na ton pyskówki i
    > serwować argumenty ad personam ! (a to świadczy raczej o braku
    > innych - lepszych) :P

    On tak miał od początku. Przeglądnij archiwum jak mi nie wierzysz :)

    > A na koniec (*dopiero* na koniec) ogłasza gościa trollem, co jest o
    > tyle śmieszne, że to było widać prawie od samego początku...

    Na początku każdy ma kredyt zuafania i tolerancję dla głupich postów. A, że
    kolega ten kredyt szybko wykorzystał to już jego problem.

    > PS. A jeśli idzie o jego główną tezę (że konta w polskich bankach
    > nie powinny w zakresie podstawowej usługi nic kosztować) to też tak
    > uważam :-)

    No ale jak poszukasz to takie konta znajdziesz w PL.
    Ja pokuszę się o stwierdzenie, że to nasz kolega z wysp troszeczkę się
    zapędza w swoim radykalizmie pisząc o full darmowości podstawowej bankowości
    oferującej m. in. darmowej wypłaty ze wszystkich bankomatów, które tak
    naprawdę darmowe nie są. No bo jak wszystkie są darmowe to ja chcę u John'a
    w PUBie, w jego prywatnym bankomacie wypłacić bez żadnych prowizji kilka
    funtów na kolejną pintę piwa. No bo jak wszystkie to wszystkie - bez
    wyjątków! ;)