  • Data: 2010-01-06 23:08:42
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sam sobie przeczysz i udowadniasz, ze jestes trollem. Albo
    "udowodniono" albo "sledztwo nadal sie toczy". Jedno wyklucza drugie.
    No chyba, ze w kraju cywilizacji UK sam fakt prowadzenia sledztwa.
    Udowodnionych zabojstw jest juz ponad 20 000 a sledztwo trwa nadal, naprawde
    nie widzisz logicznego ciagu zdarzen? Za te udowowdnione siedza juz pewne
    osoby ale sledztqwo na tym sie nie koczy bi tych zabojstw bylo wiecej ...
    zrezzta czy ja to musze tlumaczyc?

    I na koniec trollu - bo jak tu Cie inaczej nazwac - promujacy cudowne
    i bezpieczne zycie w UK [gdzie jak twierdzisz moze sie czasami zdarzyc
    kilka morderstw rocznie] :)))
    Cytat z twojego linka:
    "Analitycy zastrzegaja, iz do danych nalezy podchodzic ostroznie, poniewaz
    poszczególne kraje stosuja rózne metodologie ich sporzadzania. Na przyklad
    napasc w W. Brytanii uwazana jest za przestepstwo popelnione z uzyciem
    przemocy, podczas gdy w innych krajach zostanie tak potraktowana tylko,
    jesli jej wynikiem jest wywolanie obrazen na ciele ofiary."

    Potrafisz to zrozumiec co tu napisane?
    Szarpniecie za reke w UK bedzie traktowane jak przemoc czy w Polsce tez?
    Tu masz statystyki ze strony rzadowej
    (http://www.homeoffice.gov.uk/rds/ia/atlas.html) porownaj rodzaj przestepstw
    np. do Polski czy w Poslce takie sa wogole rejestrowane.
    Osobiscie powiem ci tak: moj samochod stoi pod domem na podjezdzie, od 3 lat
    nie zamykam go na noc.
    Jeszcze mi sie nie trafilo by ktos mi cos z samochodu zwina.
    Ilez to razy na parkingu samochod zostailem niezablokowany... to samo.
    W pewnym paru przez gapostwo zawieruszylem kamere warta na wtornym rynku ok
    400 funtow. W budynku administracji przy wyjscu z paru zapytalem czy ktos
    nie znalazl kamery - ruch pani reka pod lade i moja kamera! Pal licho kamere
    ale film byl dla mnie o wiele cenniejszy.
    Oczywiscie, sa i okolice, gdzie wieczorem strach samemu isc, ale sa to
    dzielnice w duzych miastach przewaznie dzielnice zamieszkale przez roznego
    typu emigracje bo takie okolice sa bardzo tanie.
    W UK nie czuje sie zagrozony idac noca przez miasto, nikt praktycvznie mnie
    nie zaczepi w Polpsce jest tak samo? Czyy jadac tramwajem w Warszawie z np.
    otwartym laptopem po 22 bede bezpieczny? Watpie. W UK w wiekszosci
    przypadkow tak.
    Do rozbojow czy agresji dochodzi wewnatrz takich dzielnic. Bo wypija i sie
    pokluca... Jak w Polsce... przy czym tu zdarza sie to w 95% na danej
    dzielnicy, ba na danym osiedlu czy w poblizu konkretnego budynku.

    UK od lat przoduje w europejskich statystykach przestepczosci, jest
    niekwestionowanym liderem w zakresie zabojstw :) Jest liderem tez w
    szczytnych statystykach np. niechcianych ciazy u nastolatek czy
    spozycia narkotykow przez nieletnich.
    Podaj linka z tymi danymi.

    I jak tu z Toba dyskutowac jak Ty ignorujesz elementarne fakty
    wmaiwajac nam jakas inna rzeczywistosc w ktorej UK jest na szczycie
    swiata?

    Myslisz, ze dyskutujesz tu z samimi 16 latkami chowanymi w piwnicy?
    Dokladnie takie czasem mam wrazenie.

    Tu
    jest masa ludzi pracujacych w najrozniejszych miejscach, mieszkajacych
    w roznych krajach (nie tylko w Polsce) ect. ect. A Ty nam takie bajki
    o zelaznym wilku opowiadasz.
    O jakim znowu zelaznym wilku?

    Jesli chodzi o pewne kwestie - nawet elementarnie cywilizacyjne - jak
    przestepczosc to UK jest w porownaniu z Polska straszna. Mamy wiekszy
    problem np. z korupcja - ale rozboje, zabojstwa, przemoc nieletnich
    ect. to jest u nich problem kosmicznie wiekszy niz u nas :)
    Przejdz sie po centrum Warszawy, Poznania, Gdanska czy krakowa z laptopem
    wieczorem bedziesz bezpieczny?
    Ja wiem jak wyglada sciganie przestepcow w Polsce... dwa razy mi radio
    zwineli z samochodu.
    Policja nawet zgloszenia nie przyjela bo stwierdzila znikome sznase na
    odnalezienie... ile taki ludzi jak ja mialo taie doswiadczenie, ile takich
    przestepstw nie jest ujetych w zadnych statystykach?
    Zadam ci pytanie inaczej, czy w Polsce czujesz sie bezpiecznie - bo wg.
    statystyk polska ma niska przestepczosc?
    Sklepy cie nie oszukaja, banki cie nie oszukaja, produceni zywwnosci cie nie
    oszukaja, w karetce cie nie zabija, na ulicy mozesz wieczorem jechac
    rowerkiem wartym 3000zl lub wiecej nik ci nie zabierze, na mecze mozesz isc
    z rodzina bo jest bezpiecznie... Naprwde czujesz sie bezpiecznie, czy po
    prostu pewnych rzeczy nie robisz jak paradowanie z laptopem po 22 bo ci go
    zwina...?
    Wisz mowic, ze jest bezpiecznie i siedzac w domu to nie to samo co
    pospacerowac i sie przekonac.
    Przejdz osiedlem po 22 dowolnego miasta w Polsce. Policja nawet nie chodzi
    bo sie boi, chyba, ze caly pluton policji zajedzie.
    To, ze mieszkam w UK nie oznacza, ze kompletnie stracilem kontakt z Polska -
    ty natomiast masz to gorzej, ze pojecia nie masz jak jest w UK, bo by miec
    pojecie jakie takie trzeba conajmniej 5 lat pomieszkac w danym miejscu.