    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Wed, 6 Jan 2010 22:30:51 -0000

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:hi2iu2$cgl$2@inews.gazeta.pl...

    > Zaczynam się gubić - mamy? My to rozumiem, ale Ty też? No ja Cię proszę!

    Ja tez jestem Polakim i mi tez zalezy by Polska byla krajem jak najlepszym
    dla swoich i nie tylko obywateli, co w tym dziwnego? To, ze mieszkam w UK
    nie oznacza, ze przestalem byc obywatelem Polski.

    > BTW kolega na święta był i powiedział coś takiego - spadło 10 cm śniegu i
    > przestały jeździć wszystkie pociągi w UK. U nas przy śniegu i -20 jeżdżą,
    > fakt, że z opóźnieniami, a ludzie wtedy na PKP suchej nitki nie
    > zostawiają, ale jeżdżą. Mając na uwadze powyższy przykład może dasz się
    > udobruchać i trochę spuścisz - nieśmiało zaproponuje 155 lat.

    W UK wszystkie koleje sa prywatne to po pierwsze.
    10cm sniegu jak spadnie jednej nocy i jest to sniego bardzo zmrozony to i w
    Polsce pociagi sie zatrzymaja.
    Wynika to nie z systemu ale z fizyki.
    Powiem ci wiecej, u mnie sapdlo prawie 19cm sniegu i autobus nie wyjechal
    pod mala gorke...
    A w poniedzialek ok 40% ludzi mialo problem z odpleniem rano samochodu przy
    temp. -9st. Rozumiem, ze ty przy -9 chdzis zw podkoszulku?:))
    Wracam jeszcze do pociagow, w sytuacji jak opisales pociagi ze wzgledu
    bezpieczenstwa sa anulowane w zwiazku na torowiska oraz linie elektryczna
    (pociagi pod kanalem LM przestaly jzdzic z powodu zwarcia takowej, a do
    zwarcia doszlo w wyniku zjawisk fizycznych przy roznicach temperatur)
    W Uk wiekszosc pracowniko dostanie wynagrodzenie za ten czas kiedy
    niedojechali do pracy (wczoraj dzis) do pracy przyjachli glownie polscy;))
    ktorych przewaznie od razu odsylano do domow.

    > Musisz brać wszystko tak dosłownie? Rozumiem, że nie możesz załapać
    > zwrotu "województwo londyńskie" albo "województwo irlandzkie", ale wysili
    > się choć trochę do poziomu chociażby gimnazjum.

    Raz napisze ogolnikowo bo cos jest ulamkiem procenta to wyciagacie, ze
    klamie ... i jak tu wam dogodzic?:))
    A serio bylo o Szwecji z kilku powodow:
    - Szewcja jest zaraz po drugiej stronie balruku:) jak spojrzysz na mampe to
    przesowajac polwysep sjandynawski na poludnie zetkniesz Polske ze Szwecja.
    - w Latach 80 siatych w UK byl kryzys, miedzy innymi gornictwa i wcale
    kolorowo nie bylo w szwecji tak.
    lata 80-siate to dla UK okeres duzych zmian, glownie na niekorzyc dla ludzi,
    stad wybuchy strajkow czy bijatyk ulicznych.