  • Data: 2012-09-28 11:54:42
    Temat: Re: Konto z premią - czy da się wyciągnąć jakiś bonus?
    Od: "lery.IT" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, September 28, 2012 8:53:23 AM UTC+2, Piotr Hołda wrote:
    > Witam,

    > Czy da się wyciągnąć jakiś bonus od BGŻ za otwarcie konta z premią? Jest jakaś
    promocja lub system partnerski?

    Poszukaj nowo otwartego oddziału BGŻ, w promocji do zakładanego konta dają gumowy,
    czy tam żelowy zegarek Q&Q z dwuletnią gwarancją. Design jest wyłącznie damski. Z
    tego co pamiętam można jeszcze było skorzystać z podwyższonego oprocentowania, które
    mnie jednak nie skusiło.
    Nie wiem czy ta promocja obowiązuje na wszystkie nowe oddziały, czy na wybrane.