  • Data: 2003-04-10 10:56:50
    Temat: Re: Konto za granica
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przedpiszcy maja racje, ja mialem (a wlasiwie mam) taka sytuacje, pracowalem w
    Polsce, pozniej w Niemczech (stanowisko zblizone - pensja 3 razy wyzsza) i
    kredyt mieszkaniowy w WBK (pare lat temu). A ja idiota poszedlem zadeklarowac
    zmiane pracy, dopiero robiac sobie bigosu....Brrrr, wole nawet nie wspominac.
    Zatem nic nie deklaruj, tylko za przeproszeniem - ani pary z geby. W
    ostatecznosci zaloz konto w Inteligo i przesylaj z niego regularnie kase w
    takiej wysokosci jak przedtem na swoje stare konta.

    Aha, musze cie ostrzec ze bedziesz miec klopoty z wydaniem ci karty kredytowej
    w naszym pieknym kraju. Mozesz zarabiac dobrze, ale jesli za granica to juz
    nie jestes wiarygodny. Bylem w Lucasie - nic - mimo ze chwala sie ze 3
    miesiacach, o dziwo nawet Citi tez odmowilo, mimo ze mialem konto w Citi w
    Niemczech. Koniec koncow machnalem na to reka, bo kredytowki potrzebowalem
    tylko do zakupow online i zabezpieczenia "na wszelki wypadek" jak jechalem
    gdzies w swiat, tym bardziej ze czasem ubezpieczenie jest za darmo jak placisz
    Visa za wynajety samochod.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling
    archiwum i przeszukiwanie newsów