  • Data: 2010-05-29 20:39:09
    Temat: Re: Kopulant Pani Marty- zal mi go
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f61f8a26-e5e9-49e1-ac25-fa212bfea36d@m4g2000vbl
    .googlegroups.com...
    Fatso a o tym słyszałeś ?.

    Automistyfikacja demokracji...
    http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/Automistyfikacja-
    demokracji,2,ID407188228,RS1,n

    "[...] W 1949 roku, pani Jadwiga urodziła Jarosława i Lecha. Przy
    porodzie jako położna asystowała matka Tadeusza Gajcego, poety
    poległego podczas poronionego pomysłu Powstania Warszawskiego..

    Matkami chrzestnymi chłopców zostały siostry bliźniaczki, Ludwika i
    Zofia Woźnickie, obie ocalały z Getta Warszawskiego. I tu
    ciekawostka. Dla mnie wielka ciekawostka, którą należałoby wyjaśnić..
    Obie popełniły samobójstwo(!!!!). [...]"

    Z tym samobójstwem - sugestie iż z powodu, że widziały obrzezanie - to
    naprawdę podejrzenia tej samej klasy co bomba EM w Smoleńsku.