    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE
    Date: Mon, 4 May 2009 16:21:31 +0200

    I proszę cię nie używaj wobec Michalkiewicza słów cwaniak i oszust bo ten
    człowiek na to nie zasłużył, i w przeciwieńswie np. do Dietera (i jego
    Dutkiewicza), lub ciebie z twoim Tuskiem ja jestem w stanie poręczyć że
    jeżeli ten człowiek w jakiś sposób doszedłby ponownie do władzy:

    Unia Polityki Realnej
    http://pl.wikipedia.org/wiki/UPR

    "[...] Najważniejszą inicjatywą UPR był, wniesiony przez Janusza
    Korwina-Mikke, projekt uchwały lustracyjnej nakazującej ministrowi spraw
    wewnętrznych ujawnienie nazwisk posłów, senatorów, ministrów, wojewodów,
    sędziów i prokuratorów będących tajnymi współpracownikami UB i SB. Uchwałę
    Sejm podjął 28 maja 1992, a gwałtowna reakcja przeciw jej wykonaniu była
    bezpośrednią przyczyną upadku rządu Jana Olszewskiego (więcej w artykule
    Lista Macierewicza).
    Inne inicjatywy ustawodawcze koła poselskiego UPR w Sejmie I kadencji
    dotyczyły projektów: Konstytucji RP (autorstwa Stanisława Michalkiewicza,
    nie był rozpatrywany z uwagi na brak poparcia - zamiast wymaganych 56
    podpisało go 25 posłów), ustawy o większościowej ordynacji wyborczej
    (jednomandatowe okręgi wyborcze, odrzucony), o Radzie Stanu (odrzucony), o
    reprywatyzacji i rekompensatach (dwukrotnie), o obniżeniu ceł na samochody
    (zablokowany przez Komisję Ustawodawczą), o zmianie pozycji prawnej związków
    zawodowych (odrzucony), o zmianie ustawy o zwalczaniu zbrodni ludobójstwa
    (rozszerzenie definicji ludobójstwa na zbrodnie popełnione w ramach "walki
    klasowej" z likwidacją ich przedawnienia) oraz projekty ustaw o zmianie
    ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (zmiana stawki
    VAT z 22% na 7%), które nie zostały rozpatrzone z powodu rozwiązania Sejmu.
    Gdy w maju 1993 w Sejmie głosowano wotum nieufności dla rządu Hanny
    Suchockiej, posłowie UPR poparli ten wniosek. Głosowanie przeciw wotum
    posłowie UPR uzależnili od zagwarantowania przez rząd przeprowadzenia
    reprywatyzacji lub obniżenia stawki podatku VAT. Rząd odmówił przyjęcia tego
    warunku, po czym upadł większością 1 głosu[2]. W sejmie I kadencji lider UPR
    oprócz swoich działań zasłynął wieloma barwnymi wypowiedziami. Wyrażenie
    "rząd rżnie głupa" weszło już na trwałe do języka polskiego[3].[...]"

    (na co się już raczej nie zanosi):

    (moja korespondencja z Michalkiewiczem)
    [...]

    -------

    > Jeżeli chodzi o "zagranicę" nie sposób się z Panem nie zgodzić w tej
    > kwestii.
    >
    > Ale abstrachując już od zagranicy, jak Pan zareagowałby pan gdyby TU I
    > TERAZ W POLSCE Wałęsa został w Libertas'ie czołową postacią, a wsparcia
    > medialnego w TVP udzielał mu Piotr Farfał z Wojciech Wierzejskim i Romanem
    > Giertychem ?.

    ---------

    Szanowny Panie!
    Wypisałbym sie z Libertasu, jeśli bym tam należał, a gdybym nie
    należał, to bym sobie pomyślał, że i Roman Giertych jest zdolny do
    wszystkiego. Dlatego nie chce mi sie już uczestgniczyć w tak zwanym
    życiu politycznym, bo w nim juz o nic nie chodzi, tylko o załatwienie
    sobie spraw socjalnych. Pozdrawiam.
    Stanisław Michalkiewicz

    [...]

    to zrealizuje program o którym mówi....