    From: "I.b." <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koszmar na raty - GE Money Bank
    Date: Thu, 30 Mar 2006 22:50:52 GMT

    > Troll I.b. napisał:
    > [...jakieś głupoty o wyższości stalinizmu nad wszystkim innym]

    Nawet nie potrafisz zrozumiec tekstu pisanego a zabierasz glos...

    > Głuptasku,
    > jeśli tak bardzo podoba ci się stalinizm, to wyjedź sobie do Północnej
    > Korei.
    > I tobie będzie dobrze i nam (bo tam dostęp do sieci jest nieco
    > ograniczoney,
    > wiesz?)

    Wiec przytocz choc jeden dowod na to, ze podoba mi sie stalinizm. Naprawde
    Mistrzu Cietej Riposty.... nie odbiegasz intelektem od tego faktycznego
    Mistrza z kawalu...

    > I jeszcze jedno: skoro wzorem trollicy koliny zmieniesz nicki i
    > pseudoadresy,
    > to pamiętaj, że tym nas jeszcze bardziej wkurwiasz, a i tak wylądujesz w
    > KF.

    Ojej, ale sie przestraszylem... wiesz gdszie mam twojego KF-a... dokladnie
    tam gdzie Wujek Staszek od riposty...
    Poza tym widze, ze bardzo intelektualny jestes, zwlaszcza jak tak ladnie
    bluzgasz - czyzby to teraz bylo trendi mlodziezy wyksztalconej i
    inteligentnej takie bluzganie? Chyba, ze z inteligencja masz malo co
    wspolnego -raczej tak, skoro nie potrafisz zrozumiec paru linijek tekstu...

    > I jeszcze jedno: czy już skorzystałęś z oferty - http://skocz.pl/bdyp ?
    > Nie stój, nie czekaj, oddaj swoje ciało osobom rzeczywiście potrzebującym!
    > Wyobraź sobie, jak będzie się ono czuło z prawdziwym mózgiem!

    Naprawde jestes biedny, zal mi cie, ale mam nadzieje, ze bedzie dobrze i
    przejdzie ci ten okres buzliwej mlodzienczej popkornowej wysypki. Na pewno
    masz wokolo siebie ludzi co cie kochaja wiec pogadaj z nimi, a bedzie
    lepiej.
    pozdrawiam.