eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKoszt przelewu z USA i EU do PolskiRe: Koszt przelewu z USA i EU do Polski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Juan Ramirez" <0...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koszt przelewu z USA i EU do Polski
    Date: Fri, 16 Jul 2004 05:00:12 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <cd7ncs$bb7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    <f...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: ool-44c45f59.dyn.optonline.net
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1089954012 11623 172.20.26.235 (16 Jul 2004 05:00:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jul 2004 05:00:12 +0000 (UTC)
    X-User: 0ne
    X-Forwarded-For: 172.20.6.162
    X-Remote-IP: ool-44c45f59.dyn.optonline.net
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308244
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    > On 13 Jul 2004 21:43:37 +0200, "filipzkonopii"
    > <f...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > >Interesuje mnie sprzedaż przez internet. Docelowo planuję zastosować płatność
    > >za pomocą kart kredytowych. W pierwszej fazie jednak chciałbym zastosować
    > >łatwiejszy sposób: płatność przekazem/przelewem bankowym.
    >
    > dla kogo łatwiejszy dla tego łatwiejszy :-)

    Wydaje mi sie ze w rutynowych zakupach kartk kredytowa czy powiedzmy PayPal sa
    ZNACZNIE latwiejsze od przelewow.

    > >przelanie równowartość 45 USD (tyle kosztuje mój produkt)
    > >
    > >- z USA
    >
    > drugie tyle?

    Koszt to jest najmniejszy minus. W moim banku ja mam przelewy zawsze darmowe
    do kazdego kraju na swiecie wlacznie z Polska ale nie zdarzylo mi sie jeszcze
    kiedykolwiek placic komukolwiek za rutynowe zakupy przelewem. Rozchodzi sie
    glownie o bezpieczenstwo i przy uzyciu powiedzmy karty kredytowej w USA nikt
    nie przejmuje sie ze firma zbankrutowala czy sklepikarz zmarl czy sie spoznil
    czy tylko sie pomylil z towarem -- zawsze istnieje koncepcja absolutnego zera
    odpowiedzialnosci klienta. W przelewie niczego takiego automatycznie nie ma i
    kto zwrocilby mi $45 jezeli dostlbys powiedzmy fatalnego ataku serca kilka
    minut PRZED wyslanie mi towaru???


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1