  • Data: 2009-05-24 23:28:43
    Temat: Re: Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Miernik" <p...@p...miernik.name> wrote in message
    news:20090524214239.978.d.NOFFLE@turbacz.local...

    > Jakie to ma znaczenie? Koszt sam w sobie nie ma żadnego znaczenia.

    Ma decydujacy bo ty go ponosisz.

    > Cenę usługi sprzedawca ustala taką by (cena-koszt) razy ilość osób
    > skłonnych kupić po danej cenie była jak najwyższa. Nie ma to nic
    > wspólnego ze złodziejstwem, słyszałeś może o czymś takim jak zysk (też
    > na "z" ale to zupełnie inne pojęcie).

    Zysk a zlodziejstwo to co innego, jesli byl by panstwowy bank w ktorym jasno
    i wyraznie napisane by bylo co i dlaczego to sie zgodze, ale jesli na
    wszystko istnieje zlota sekwencja "tajemnica bankowa" to cos ktos chce
    ukryc.
    W UK to rzad wymogl na bankach by wszystko zwiazane z prowadzeniem rachunku
    a szczegolne z pieniedzmi obywatela bylo dla obywatela jasne i przejrzyste -
    czy to problem w Poslce?
    Zrozum, ja bym sobie zyczyl tylko uczciwosci bankowej nic wiecej.
    Problem w tym ze tak naprawde nie masz wyboru. Niby masz tych bankow w
    Polsce jak lodu w zimie, ale czy faktycznie masz wybor? To samo z
    telekomunikacja, jaki masz wybor...
    Ja nie mam konta w Polsce i miec nie zamierzam, ale wiem, ze jak bym
    potrzebowal (nie zawsze gotowka sie da wszystko zalatwic) to bede musial za
    to placic haracz i to mi sie nie podoba. Bo nawet nie wiem za co place.
    A jak nie wiem za co place to na 100% jestem rabany po kieszeni.