    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koszty przelewu (było: belgijskie konto w euro)
    Date: Wed, 21 Jul 2004 16:31:01 +0200

    Wed, 21 Jul 2004 10:09:08 +0200, na pl.biznes.banki, pix w wiadomości
    <news:cdl8hn$lse$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > tak dobrze to niestety nie ma i pkt.2 i 3 są nierozerwalnie "zlepione"

    Absolutnie nie!
    Chyba, że masz rachunek w jakimś dziwnym banku, który nie jest w stanie
    tego rozdzielić. W każdym razie ja na pewno przy przelewach z RB oraz z
    Multi miałem te opcje osobno i korzystałem z tego :)

    > Przyznaję, że z rozpędu przeczytałem co innego niz napisałeś i teraz
    > widzę, że chodzi o koszty samego tylko WBK - to rzeczywiście łajdactwo.

    Ale niewykluczone, że dosyć powszechne :)

    > Gdybyż chodziło wyłącznie o koszty banku odbiorcy to może
    > i niejednokrotnie dałoby się przekonać, zwłaszcza że są znane z góry.
    > Niestety takiej opcji nie ma i odbiorca łącznie z kosztami swojego
    > banku jest od razu też kasowany opłatami na rzecz korespondentów,
    > a to już zupełnie co innego.

    Kosztami korespondentów mój rachunek był obciążany zazwyczaj dopiero po
    upływie jakiegoś miesiąca lub dwóch.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj