  • Data: 2006-07-07 20:09:20
    Temat: Re: Koszty przlewu SWIFT
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 07 Jul 2006 10:32:50 +0200, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    >Nawet tych wysłanych z opcją BEN?

    ja to rozumiem tak:
    te durnowate banki, które mają w tabeli opłatę za przyjęcie przelewu
    zagranicznego pobierają ją od właściciela konta niezależnie od opcji
    kosztów. sądzę że nawet przy OUR najpierw księgują pełną kwotę a potem
    jako oddzielne księgowanie pobierają prowizję (niech mnie ktoś poprawi
    jeśli się mylę).
    oczywiście przy opcji BEN odbiorca dostanie kwotę pomniejszoną o
    koszty "zniknięte" podczas podróży przelewu :) ale to akurat nie wina
    WBK, bo taka kwota po prostu do niego przychodzi (potrącana przez
    pośredników z kwoty przelewu).

    PG