  • Data: 2002-06-04 08:36:25
    Temat: Re: Kradną w KB???
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal Rajczuk" napisał:

    > Bank ma prawo do wykonywania tego typu korekt bez Twojej wiedzy i zgody.

    Jestes pewien ??? Mnie też zdarzyła się tak przyjemna przygoda, że bank się
    pomylił z grubszą kwotą i zamiast je przelac na konto pana "Kowalskiego"
    przelał na moje. Pieniążki sobie polezały, zanim ktokolwiek się zorientował
    że nie powinny lezec na moim koncie (nawet ja nie byłam tego swiadoma -
    kapnęłam się po jakimś tygodniu ..). Bank sie oczywiscie do mnie po nie
    zgłosił i nie miałam innego wyjścia jak je oddać - inaczej byłoby to
    bezprawne ich przywłaszczenie. Ale ponieważ miałam wtedy trochę wydatków -
    wydałam małą cześć tej sumy - i oddałam ją dopiero po wypłacie - tak żeby
    nie wpaść w debet (chodziło tylko o tą wydaną część). Co więcej - odsetki za
    okres kiedy były pieniądze u mnie na koncie pozostały moje. Ponieważ był to
    błąd banku - on klientowi oddał odsetki.