  • Data: 2004-02-22 19:33:51
    Temat: Re: Kradziez karty-6 minut roznicy
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c18uor$1uo$1@inews.gazeta.pl>, g...@g...pl
    says...

    > Niestety nie mam rachunku w stanach, posluguje sie polskimi kartami.
    > W kazdym razie ta moja wypukla debetowa - jako 'debit' nie przeszla.
    > Nie czuje sie specjalista w kartach/transakcjach. Nie slyszalem nawet o
    > takim rodzaju karty - 'check card'.

    Check card to tak jak nasza debetowa .... z tym ze wiekszosc debetowych
    w Polsce (?) jest plaska karta (najczesciej elektron ?) a w Stanach
    "check card" jest karta wypukla i tak jak przedmowca wspominal w
    przypadku placenia karta w sklepach mozesz wybrac sposob rozliczenia
    (credit, debit) roznica jest jedynie taka ze w przypadku opcji credit
    otrzymujesz slip do podpisu (i teraz juz nie zawsze.... w jednym ze
    sklepow ktorych korzystam prosza o pidpis w przypadku transakcji POWYZEJ
    $50) a w przypadku opcji debit proszony jestes o podanie PIN.

    Szczerze: teraz dla klienta teraz to juz nie robi zadnej roznicy, efekt
    w oby przypadkach jest taki sam -> kwota transakcji jest blokowana na
    koncie. Sprawdzalem wieleokrotnie.

    AP